tisdag 31 mars 2009

Tönt- alternativt "Du har för mycket tid"-varning

Jag tvättar, det ger mig en del slötid. Alltså; jag sitter i datorn emellan besöken i tvättstugan...hittade massa listor på Cosmo, vissa roliga, de flesta långa och jobbiga. Men den här fick det bli, krävdes ju inte så långa svar!


På den här listan får du bara svara med ett (1!) enda ord.


1. Var är din mobiltelefon? Här

2. Var är din andra hälft? Vilhelmina alldeles för långt borta.

3. Ditt hår? Tråkigt

4. Din mamma? Bäst men överbeskyddande. Fortfarande.

5. Din pappa? Bäst

6. Det bästa du vet? Bada

7. Din dröm inatt? Bortglömd

8. Din dröm/ditt mål? Lycka

9. Rummet du är i? Stökigt men mysigt

10. Din hobby? Skratt

11. Din skräck? Framtiden önskar jag var bättre på att ignorera det faktum att den existerar.

12. Var vill du vara om 6 år? Hemma

13. Vart var du igår kväll? Snorig under en filt i Soffan

14. Vad är du inte? Rik och snål

15. En sak du önskar dig? Självdisciplin och en triss-vinst

16. Var du växte upp? Frösön och 1 år i Ström

17. Det sista du gjorde? Tvättade

18. Dina kläder? Slappa

19. Din TV? men tyst

20. Ditt/dina husdjur? Dammråttor

21. Din dator? Utmärkt, svart mac

22. Ditt humör? Förkylt

23. Saknar någon? Verkligen

24. Din bil? Snabb men lite rostig

25. Något du inte har på dig? Träskor och hatt

26. Favoritaffär? Åhléns

27. Din sommar? Glad

28. Älskar någon? Absolut

29. Favoritfärg? Grön

30. När skrattade du senast? Idag på föreläsningen

31. När grät du senast? Häromdagen

Lite tråkigt ändå med bara ett ord...jag la till lite. I smyg.

1 kommentar:

spättbätt sa...

världens bästa petra, det är du det!